Dane, które trafiają do Systemu Delivery Manager z zewnętrznego systemu informatycznego Klienta, są w nim automatycznie weryfikowane, geokodowane i tak optymalizowane aby następnie mogły być rozdysponowane pracownikom , za pośrednictwem Internetu, na ich urządzenia mobilne.
Dane są aktualizowane i przesyłane tak często, jak jest to konieczne.
Delivery Manager zapewnia wydajną optymalizacje tras zarówno na etapie ich planowania jak również dynamicznie w czasie wykonywania, uwzględniając dodatkowe parametry ich składowych tj. okna czasowe czy kolejność wykonania.
Rozwiązanie to pozwala na szybką optymalizację tras w czasie rzeczywistym w związku z dynamicznie zmieniającymi się warunkami zewnętrznymi (np. sytuacja na drodze, zmiana warunków dostawy
W oparciu o adres, kolejność w trasie, średnią długość wizyty, okna czasowe i sytuację na drodze aplikacja na bieżąco szacuje czas realizacji zamówienia.
Informacja ta zarówno ułatwia pracownikom mobilnym podejmowanie stosownych decyzji jak i informuje klienta o dokładnym czasie realizacji ich zamówienia.
W aplikacji Delivery Manager potwierdzenie realizacji zamówienia odbywa się poprzez złożenie przez Klienta odręcznego podpisu elektronicznego na urządzeniu mobilnym.
Wygenerowany w ten sposób dokument jest zabezpieczany certyfikatem i archiwizowany na serwerze. Kopia dokumentu bezpośrednio po wygenerowaniu wysyłana jest również na adres e-mail strony podpisującej.
Moduł obsługi klienta zapewnia pracownikom mobilnym szybki i łatwy dostęp do pełnych informacji na temat realizowanego zamówienia.
Edycja składowych zamówienia i obsługa dosprzedaży lub reklamacji na miejscu u Klienta przyspieszają i automatyzują procesy biznesowe jednocześnie zwiększając jakość obsługi a przy tym satysfakcję Klienta
Zintegrowana funkcjonalność nawigacji ułatwia kierowcom dotarcie do klienta w oparciu o najbardziej aktualne mapy oraz rzeczywistą sytuację na drogach.
Omijanie korków, optymalizacja z uwzględnieniem najkrótszej lub najszybszej trasy daje pracownikom mobilnym narzędzie przy pomocy którego mogą zminimalizować koszty transportu i polepszyć parametry obsługi klienta.